خانه / آلو بخارا / سایت فروش ارقام آلو بخارا مرغوب

سایت فروش ارقام آلو بخارا مرغوب

از آنجا که ارتباط با مشتریان در دنیای امروز اصل مهمی به شمار می آید؛ بر آن شدیم تا با داشتن سایتی در حوزه شناخت تخصصی و فروش محصولات بصورت مستقیم با شما خریداران محترم در ارتباط باشیم. همانطور که در گذشته بشریت برایش عجیب بود که فراورده هایی چون بستنی بسازد، امروزه نیز داشتن کسب و کارهای اینچنینی شاید از دید عده محدودی بسیار عجیب باشد.

سایت فروش موجب اعتمادسازی

در حالیکه امروزه مردم به آنچیزی اعتماد دارند که در تمامی محیط ها آن را ببینند. فضاهای مجازی نیز امروزه با داشتن قابلیت های بسیار متنوعی مسافت ها را کم کرده اند و آنچه که نتیجه می شود اعتمادسازی بین خریدار و مشتری است.

فروش تخصصی

امروزه فروش به صورت تخصصی در محصولات موجب جلب اعتماد بیشتری است. اینکه شما هر نوع محصولی را هر سال جهت امور بازرگانی و صادرات فعالیت کنید چنان بازخوردی نه برای شما و نه برای مشتری شما خواهد داشت. از آنجا که آلو در انواع تازه و خشک واریته های متنوعی دارند، به تفکیک آنها را در اختیار شما قرار می دهیم. مزیت این شیوه در این است که شرایط قیمت گذاری را بهبود می بخشد.

آلو ایران در انحصار ما

انواع آلو بخارا که بسیار مناسب تهیه فراورده های آلو می باشد را در این سات در اختیار شما قرار می دهیم. پس از خرید نمونه و بازخورد آن از مشتری خود جهت سفارشات عمده با ما در ارتباط باشید. به جرأت اعلام می کنیم که آلو ایران را به انحصار خود درآورده ایم تا آنچه حاصل می گردد بهبود کیفیت محصولات باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو بخارا عمده

خرید آلو بخارا عمده انواع آفتابی و طلایی

در این سایت اینترنتی جهت خرید آلو بخارا عمده انواع آلو خورشتی آفتابی و طلایی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران