خانه / آلو / قیمت فروش آلو جنگلی خشک قرمز سیاه

قیمت فروش آلو جنگلی خشک قرمز سیاه

آیا از قیمت فروش آلو جنگلی خشک قرمز سیاه اطلاعی دارید؟ اگر قصد خرید انواع آلو جنگلی فرآوری شده را دارید از شرایط بسته بندی محصول اطلاعی دارید؟ اگر کیفیت آلو جنگلی خشک و یا آلو جنگلی فرآوری شده برای شما اهمیت دارد مهم است که آلو جنگلی با کیفیتی در تولید آن استفاده شده باشد.

آلو جنگلی

از دیرباز در ایران انواع مختلفی از آلو را با نام هایی چون آلو جنگلی، آلو ترش، آلوچه، آلوی کوهی و … شناخته ایم. اما اینکه تفاوت انواع مختلف آلو و آلوچه و آلو جنگلی چیست، همواره برای عده ای از تازه کاران در این حوزه سوال بوده است که برای پاسخ به آن ساده ترین راه تشخیص آن را ابعاد و اندازه یک آلوچه در مقایسه با آلو می‌دانیم.

در واقع آلو بیشتر ساختار ابعاد و اندازه بیضی شکلی دارد که معمولا از انواع آلو جنگلی و آلوچه که به شکل گرد و کروی هستند؛ بزرگتر نیز می باشند.

همچنین مرسوم است که آلوچه را از انواع تازه آن به صورت فرآوری با پوست تولید می کنند؛ در صورتی که انواع آلو خورشتی را که در ایران بسیار طرفدار دارد به صورت پوست گیری شده و سپس خشک شده به بازار عرضه می‌کنیم. این موضوع در برگیرنده اهمیت میزان فروش یک محصول نیز میباشد.

فروش آلو جنگلی

پرفروش ترین انواع آلو در بازار خشکبار ایران را می توان انواع:

تمامی اسامی نام برده شده مذکور، انواعی از نژادهای آلو هستند که در ایران با توجه به مناطق پرورش آنها شناخته می شود. در صورتی که بسیاری از انواع آلو های مناطق مختلف اگر چه شبیه به هم هستند، نام متفاوتی دارند به عنوان مثال آلو سنقرآبادی بسیار شبیه به آلو کالیفرنیا و همچنین آلو شوقانی می باشد.

فروش آلو جنگلی

فروش آلو جنگلی

فروش آلو جنگلی بیشتر در تولید ترشک سازی استفاده میشود و بیشترین استقبال در بازار فروش ترشک مربوط به انواع آلوچه سیاه و یا آلو جنگلی قرمز است.

شاید در طعم و داشتن مزه ترش هر دو نوع آلو قرمز و سیاه یکی باشند، اما در یک ویترین داشتن نوع فایل قرمز و آلو سیاه جذابیت بیشتر از نظر یک خریدار و فروشنده دارد. از آنجا که انواع ترشک ها در بازار به صورت قاشقی مصرف می‌شوند، استقبال عمده خریداران و تولید کنندگان ترشک بر این است که از انواع آلوچه که سایز کوچک تری نسبت به آلو دارد استفاده کنند.

همچنین با توجه به اینکه آلوچه را در فرایند خشکبار کردن با پوست استفاده می کنند، معمولاً دارای طعم ترش و یا ترش و شیرین است و این خواسته یک مصرف کننده کوچک است که قالب طعم ترش و یا ملس را بچشد.

فروش ترشک

بنابراین برای خرید آلو جنگلی معمولاً تولید کنندگان در اواسط بهار اقدام به ثبت سفارش میکنند و بیشترین تمایل به همکاری مستقیم با کشاورز تولید کننده آلو جنگلی و آلوچه است. آلو جنگلی خشک معمولا به صورت:

  • آلو جنگلی تیزابی
  • همچنین به صورت آفتابی و بدون افزودن مواد نگهدارنده تولید می‌شود.

البته که انواع آلو آفتابی و آلو جنگلی آفتابی دوام کمتری داشته و احتمال کرم زدگی و کپک پس از چند ماه وجود دارد، از این جهت مطابق با استاندارد ملی ایران تا محدوده کیفی ۲۰۰۰ پی پی ام افزودن گوگرد به پوشش آلو و آلوچه و آلو جنگلی مجاز می باشد.

انواع آلو جنگلی

کاربرد آلو جنگلی خشک در تولیدات لواشک، ترشک و …

کاربرد آلو جنگلی خشک در تولیدات

  • لواشک،
  • ترشک
  • پوره سازی
  • آلوچه شیره دار
  • آبمیوه های چند میوه و چند طعم و …

به خاطر طعم ترش، ملس و یا شیرین آن به کار گرفته می شود. البته قیمت ارزان آلوچه جنگلی شمال، غرب و استان خراسان دلایل دیگری است که تولیدکننده را به خرید آلوچه ترقیب می کند.

منبع: سایت آلو ایران

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو خشک صادراتی

آلو خشک صادراتی بخارا بسته بندی شرینک

آلو خشک صادراتی بخارا که در بسته بندی بسیار شکیل و پس از شرینک شدن …

بازار آلو ایران