خانه / آلو جنگلی / فروش آلو زرد و آلو جنگلی

فروش آلو زرد و آلو جنگلی

قیمت فروش انواع آلو جنگلی و زرد با طعم های مختلف و تعدد ارقام آن متفاوت می باشد و فروش انواع آن با قیمت های مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید و فروش مجازی نیز برای آن وجود دارد.
آلو جنگلی و آلوهای زرد و هر نوعی از آلو که مورد نظر باشد و موجود باشد دارای طعم های متفاوتی هستند که با کیفیتی متفاوت نیز عرضه می گردند و می توان گونه های متعددی از آن را که در شرایط مختلفی رویش دارد تهیه کرد. قیمت مناسبی که برای تهیه آلو و انواع آن در نظر گرفته می شود بر میزان خرید و فروش آن موثر است. کیفیت میوه های مختلف آلو با ارقام متععد از آن با طعم و مزه گوناگون امکان خرید و تهیه طعم های متفاوت از آن را ایجاد کرده است که مشتری بر حسب استفاده و علاقه می تواند انواعی از آلوی جنگلی با طعم های مختلف و آلوی زرد را به مقدار مناسبی خریداری نماید و مورد مصرف قرار دهد.

فروش آلو

فروش میوه آلو مانند انواع دیگر از میوه هایی با تنوع بالا می باشد که به دلیل طعم و مزه مناسبی که دارد علاقه مندان به طعم و مزه آن زیاد می باشند و فروش بالایی که این میوه در ارقام متعدد دارد سبب شده که کاربردهای زیادی نیز داشته باشد و بتوان آلوی جنگلی را همراه با آلوی زرد برای تهیه لواشک و یا مربا و انواع فراورده های دیگر استفاده کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلوجنگلی

خرید عمده آلوجنگلی

خرید عمده آلوجنگلی به صورت اینترنتی از طریق مراجع فروش انواع آلوچه جنگلی امکان پذیر …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران