خانه / آلو ترش / آلو ترش جنگلی خوشمزه

آلو ترش جنگلی خوشمزه

آلو ترش و انواع آلوی جنگلی خوشمزه در طعم های مناسبی که وجود دارد به فروش می رسند و آلو جنگلی ترش دارای طعمی خوب می باشد.
آلو جنگلی یکی از انواع آلوی خوشمزه می باشد که به عنوان میوه ترش معروف می باشد و این میوه مناسب و خوش طعم برای تهیه لواشک و ترشک مناسب می باشد و می توان آلو قرمز را خشک کرد و به صورت مناسبی برای خورشت و غذا و لواشک استفاده کرد. آلو ترش جنگلی خوب و خوشمزه ای که با روش های طبیعی تهیه و تولید می شود و به صورت تیزابی دارای مشتریان خاص خود هستند و با قیمتی خوب در بازار مشتری و مصرف کننده عرضه می گردند. ذائقه هر فردی با نوعی از طعم های مناسب آلو سازگار می باشد و این میوه آلو جنگلی ترش و مناسب در نواحی شمال کشور یافت می شود و در اردیبهشت برداشت می شود.

آلو جنگلی

آلو ترش جنگلی

یکی از مهم ترین ویژگی های که آلو دارد و در انواع آلو جنگلی نیز یافت می شود برخوردار بودن از ویتامین ث می باشد که این ویتامین مهم در این میوه به مقدار فراوانی یافت می شود. رب آلوچه نیز از آلو جنگلی قابل تهیه می باشد و لواشک و آلوچه خشک نیز از موارد کاربردی آلو جنگلی و یا انواع دیگر از آلو می باشد. این میوه باغی و خوب را در اردیبهشت و بهار می توان از نواحی خوب و مناسب خریداری کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلوجنگلی

خرید عمده آلوجنگلی

خرید عمده آلوجنگلی به صورت اینترنتی از طریق مراجع فروش انواع آلوچه جنگلی امکان پذیر …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران