خانه / آلو شمس / خرید آلو شمس تازه

خرید آلو شمس تازه

آلو شمس تازه، یکی از محصولات نوبرانه آلو خشک به شمار میرود، که خرید آن هم از فروشگاه ها به روش سنتی، و هم از سایت های آنلاین و معتبر خرید و فروش آلو، امکان پذیر خواهد بود.

خصوصیات آلو شمس

آلو خشک شمس مزه ی ملسی دارد، و نقلی تر از انواع دیگر آلو های خشک است، که هم به عنوان تنقلات، و هم در غذاها و خورشت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

آلو شمس

تفاوت آلو خشک و آلوی تازه

  • آلوی تازه اغلب شیرین است، در حالی که آلوی خشک، مزه ترش و گاها مزه ملسی دارد که همین مزه تقریبا ترش آن، طرفداران آلو خشک را نسبت به آلو تازه افزایش داده است.
  • آلوی خشک نسبت به آلوی تازه ماندگاری بالاتری دارد، و اغلب تا یک سال بعد از خشک شدن قابل استفاده خواهد بود.
  • آلوی خشک شمس به عنوان تنقلات طرفداران بسیاری دارد، و مخصوصا استفاده از آلوی شمس در خورشت، باعث طعم فوق العاده خورشت شده و باعث لعاب آن میشود.

آلو شمس

کدام آلوها برای خورشت مناسب تر هستند

برای طعم و مزه خورشت میتوان از انواع و اقسام آلو ها استفاده نمود، ولی استفاده از آلو ها در ابعاد متوسط، برای خورشت ها بیشتر توصیه میشود، و آلوی شمس به دلیل اندازه مناسب و بادامی شکل بودن، برای استفاده در انواع خورشت ها به کار گرفته میشود.

آلو شمس

نگهداری آلو خشک

آلو خشک نیز مانند سایر خشکبار ها مدت زمان نگهداری بالایی دارد، که اغلب یکسال به طور مفید میتوان از آنها استفاده نمود، ولی مدت زمان نگهداری آن ها به نوع نگهداری و رسیدگی نیز بستگی دارد.
این گونه از محصولات باید در جای خنک و خشک و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند، تا از تغییر مزه آنها جلوگیری شود، همچنین قرار دادن اینگونه محصولات در دمای بالا به سرعت باعث تغییر مزه و کیفیت آلو ها خواهد شد.
بدیهی است که هرچقدر نگهداری آلوها اصولی تر و بهتر انجام شود، مدت زمان نگهداری آنها نیز افزایش خواهد یافت.
امروزه شرکت های زیادی درصدد تولید این محصول پر مصرف و کارآمد بر آمده اند، و میتوان به راحتی به اینگونه از محصولات دسترسی پیدا کرد.
البته میتوان برای آرامش خاطر بیشتر، روند خشک کردن آلو ها را به روش سنتی در خانه انجام داد، ولی امروزه کارخانه جات پیشرفته در این زمینه، کار را برای افراد راحت کرده و این محصولات را به صورت ارگانیک و در بسته بندی ها و حجم های مختلف در اختیار خریداران قرار میدهند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی
بازار آلو ایران